test

Pupa

Kada je 1974. Italijan Anđelo Gati krenuo u sopstevni biznis u kozmetici, imao je ideju da spoji boju, šminku, modu i magiju. Osmislio je setove za šminku po kojima je kuća Pupa i danas poznata. Zaštitna boja kuće je intenzivno crvena, boja hrabrosti i strasti, ali i energije i smelosti da se učini iznenađujući korak napred.

Pupa svoje proizvode tradicionalno pakuje u prava remek-dela, igračke savršenog dizajna. Posle trideset godina postojanja, Pupa je postal sinonim za italijanski stil. Iako je osnovna ideja vodilja firme da se donese novo i različito, bitno je da je to novo korisno za ženu, praktično i lako za upotrebu. Pupa je okrenuta ka inovacijama i mali kreativni tim ide uvek korak ispred novih trendova istraživanjima tehnologije i tržišta.

Glavna ciljna grupa Pupe su žene između 25 i 35 godina, ali i dame do 45 godina starosti. U fokusu je žena, njene želje i očekivanja. Ako je kozmetika luksuz, Pupa je luksuz koji se može priuštiti. Pored šminke, Pupa proizvodi i kozmetiku za negu lica i tela. U pitanju su vrlo specifični proizvodi koji ciljaju na ono najpotrebnije – zategnute noge, grudi, stomak, meku kožu i mlađi izgled.

Istorijat kompanije Pupa

PUPA ACTIVE LIGHT

PUPA ACTIVE LIGHT
PUPA ACTIVE LIGHT Svetlost koja dolazi iz inovacija. Svetlosni pigmenti se aktivi...
Na osnovu 7 recenzija.