FAQ – Najčešće postavljana pitanja

1. Ako se pretplatim na Glambox, šta dobijam?

Dobijaš predivnu Glambox kutiju za jedan mesec, ili za koliko se god meseci pretplatiš, koju čine 4 ili 5 veoma luksuznih uzoraka najboljih i najpoznatijih proizviđača kozmetike u svetu, zajedno sa najnovijim i najintevntivnijim proizvodima.  Svaka Glambox kutija će sadržati kombinaciju prozivoda za lepotu uključujući šminku, kreme za kožu, mirise, proizvode za negu tela i kose, a uz to i po neki poklon i iznenađenje. Svi uzorci količinski velika pakovanja ili pakovanja za put, sa dovoljnom količinom da isprobaš iste i vidiš koji od njih ti najviše odgovaraju.

Takođe su ti na raspolaganju naš GlamBlog, Facebook, Twitter, YouTube, Pinterest i Instagram, gde možeš dobiti najnovije savete u vezi nege lica i tela, pogledati intervjue i tutorijale, kao i zanimljive video snimke, sve to u cilju dobijanja maksimuma od proizvoda koji će ti biti na raspolaganju.

1. Da li imate brendove koje ja volim?

Naš cilj je da sarađujemo sa brendovima koje voliš i do kojih ti je stalo. Na našoj stranici sa brendovima možeš videti spisak našij sadašnjih partnera, ali predlažemo ti da je proveravaš što češće jer se lista povećava i raste iz dana u dan. A ako kojim slučajem ne budepš mogla tu da nađeš svoj omiljeni brend, kontaktiraj nas i daćemo sve od sebe da ga uključimo u naš tim! Klikni OVDE da pogledaš brendove dostupne na našem sajtu.

1. Kada će mi moja GlamBox kutija biti poslata?

Tačan datum dostave je iznenađenje! Ali, uglavnom ciljamo da GlamBox pošaljemo između treće i četvrte nedelje u mesecu. Onda kada ti pošaljemo GlamBox, poslaćemo ti i e-mail.

 

1. Kako mogu da zaradim Glampoene?

Postoji pregršt načina da dođeš do svojih Glampoena!
Na primer:
  - uzmi pretplatu na 3 meseca: zaradila si 300 Glampoena
  - uzmi pretplatu na 6 mesecu: zaradila si 600 Glampoena
  - uzmi godišnju pretplatu: zaradila si 1200 Glampoena koji su ti odmah obezbedili popust od 8%.
  - napiši recenziju o jednom proizvodu koji si dobila u svom GlamBox- u i osvojila si 100 Glampoena za svaku recenziju pojedinačno.
  - Za svakog prijatelja koji se pretplatio po tvojoj preporuci, osvojila si 1000 Glampoena.
 Da bi pratila koliko poena si prikupila uloguj se na svoj nalog i tamo ćeš moći da vidiš odeljak GLAMPOENI.

1. Koja je vaša politika prilikom otkazivanja pošiljke?

Porudžbine sa plaćanjem po dostavi i porudžbine iz online shop- a  su striktno nepovratne. Pretplatnici sa kreditnim karicama će moći da otkažu svoju pretplatu sa najavom mesec dana ranije. Povraćaj preostalih sredstava pretplatnika biće izvršen metodom plaćanja koju je sam pretplatnik koristio. Dozvolite nam 45 dana da kompletiramo sav povraćaj sredstava.

1. Koje načine plaćanja praktikujete?

Gotovinom po dostavi ( Plaćanje pouzećem ), Plaćenje uplatnicom (Ukoliko želite da poklonite nekom glambox ), a uključujemo i plaćanje kreditnom karticom, kao i putem PayPal- a.

1. Šta ako moja promo šifra ne radi?

Proveri da li si ulogovana na tvoj GlamBox nalog. Ako se problem nastavlja pozovi nas na +381 64 898 3 616 da bi mogli direktno da ti pomognemo.

1. Šta je poklon pretplata?

Poklon pretplata je jedinstven način darovanja koji ti omogućava da osobi koja ti je bliska, draga, voljena ili na bilo koji način posebna pokloniš jednomesečnu, tromesečnu, šestomesečnu ili godišnju pretplatu na GlamBox čaroliju.

2. Da li nekad nudite besplatno slanje?

Da, UVEK nudimo besplatno slanje kutije.

2. Gde sve vršite dostavu?

Trenutno radimo dostavu na celoj teritoriji Republike Srbije.

2. Kako da kupim poklon pretplatu? Na koji način to funkcioniše?

Klikni OVDE da pogledaš pakete pretplate koji su na raspolaganju. Kada izabereš poklon pretplatu  koju bi htela da kupiš, bićeš upitana da ostaviš svoje podatke, kao i podatke osobe kome je pretplata namenjena. Onda kada platiš za svoju porudžbinu i uplata bude potvrđena, osoba kojoj je namenjena poklon  pretplata će dobiti e-mail koji će ih informisati o poklonu koji su dobili, i koji će sadržati šifru koju će morati da ukucaju na našem sajtu da bi poklon pretplatu iskoristili .

2. Kako da naručim GlamBox?

Jednostavno je, samo prati ove korake:

1. Klikni OVDE, izaberi koliko meseci želiš da dobijaš GlamBox i klikni NARUČI.
2. Prijavi se, i obavi registraciju, i zatim popuni svoj lični profil.
3. Popuni podatke za dostavu i za par dana će ti stići kutija na kućnu adresu ( kutije se dostavljaju obično između 15. i 25. u mesecu)
4. Uživaj u svojoj GlamBox čarobnoj kutiji
 

2. Kako mogu iskoristiti moje Glampoene?

Veoma Lako! Glampoene ukoliko ih posedujete možete iskoristiti u svakom trenutku prilikom GlamBox pretplate tako što ćete ih uneti u naznačeno polje u vašoj korpi.
 
 - 1200 poena =  8% popusta
 - 2000 poena = 14% popusta
 - 3000 poena = 20% popusta.

Uloguj se na svoj nalog i prati instrukcije na tabli. Takođe uzmi u obzir da GlamBox ima pravo da promeni i unapredi način zamene Glampoena u bilo kom trenutku.

2. Koja je vaša politika prilikom vraćanja pošiljke?

Prihvatamo povraćaj GlamBox kutija u roku od 7 dana od prijema, pod uslovom da paket koji je dostavljen nije bio otvaran. Mi smo veoma sigurni da će ti se dopasti proizvodi koje ćeš dobiti u tvom GlamBox- u, ali ako ti se iz nekog razloga ne dopadnu, možeš ih dati nekome kome hoće.

Ako dobiješ GlamBox koji sadrži proizvode koji su oštećeni, obavesti nas i vrati kutiju u originalnom pakovanju. U tim slučajevima, mi ćemo ti poslati novu GlamBox kutiju ili ti vratiti pretplatu za taj mesec.

 

2. Mogu li koristiti više od jedne promo šifre za jednu porudžbi

Na jednu porudžbinu može biti primenjena samo jedna promo šifra.

2. Na koji način funkcioniše plaćanje pouzećem?

1. Na kraju meseca, dostavljač će te kontaktirati da dogovorite dostavu i plaćanje.
2. Pri samoj dostavi, platiće dostavljaču u gotovini *UKUPAN IZNOS* pretplate koju si odabrala.
3. Na osnovu pretplate koju si kupila, platićeš
   - za 1 mesec: 1299 rsd u gotovini
   - za 3 meseca: 3699 rsd u gotovini
   - za 6 meseci: 6999 rsd u gotovini
   - za 12 meseci: 12199 rsd u gotovini.
Ako si nešto kupila na popustu ili po promotivnoj ceni, platićeš iznos sa popustom koji će biti prikazan na računu koji budeš dobila.
4. Onda kada bude izvršena uplata, dostavljač će ti dati tvoju prvu GlamBox kutiju i mi ćemo nastaviti da ti dostavljamo kutije sve dok traje pretplata koju si odabrala. (Naglašavamo da ne možeš otvoriti kutiju pre nego se izvrši kompletna uplata).
Ako odbiješ ili ne uspeš da izvršiš uplatu, GlamBox će biti vraćen u naše kancelarije i tvoja pretplata će biti ukinuta.
Sve porudžbine sa plaćanjem po dostavi ne mogu biti poništene i prilikom njih novac se ne vraća.

3. Kako mogu da poručim nešto iz vašeg onlajn shop- a?

Kupovina u našem shop- u će biti i laka i zabavna! Moći ćeš lako da mu pristupiš i da vršiš pretragu po kategoriji, ceni ili brendu, kako god tebi odgovara. Takođe, možeš se prijaviti na naš bilten kako bi dobila detaljne informacije i među prvima znala za otvaranje našeg online shop- a.

3. Kako zarađujem Glampoene na osnovu preporuke?

Preporuke svojim prijateljima i zarađivanje Glampoena je postalo još lakše! Pošalji preporuku nekom od svojih prijatelja ili više njih preko našeg programa za preporučivanje ( koji dobijaš automatski u tvom Glambox nalogu nakon registracije ).Kada se  tvoj prijatelj ili prijatelji  registruju i naruče Glambox koristeći tvoju ŠIFRU preporuke , ti dobijaš 1000 Glampoena.

3. Koliko košta pretplata?

Pretplata kreće od 1299 rsd mesečno, sve u zavisnosti od paketa na koji si se pretplatila.
Ako se pretplatiš na 3 meseca pretplata iznosi 3699 rsd, to jest 1234 rsd mesečno jer dobijaš 5% popusta zbog pretplate na duži vremenski period.
Pretplata na 6 meseci iznosi 6999 rsd, odnosno, sa 10% popusta 1166 rsd mesečno.
Pretplata na 12 meseci bila bi 12199 rsd, tom prilikom dobijaš 15% popusta i iznosi 1104 rsd mesečno, i pritom dobijaš jednu kutiju BESPLATNO. To je isti iznos novca kao da si jednom nedeljno popila po kapućino u svom omiljenom kafiću. 

Naravno, u cenu ulazi i dostava na kućnu adresu, ili na adresu kancelarije.
 

3. Upravo sam dobio poklon pretplatu. Kako da je iskoristim?

Klikni OVDE da posetiš stranicu gde možeš iskoristiti svoju poklon pretplatu. Nakon klika na link NARUČI ispod mesečnog plana koji ste dobili na poklon preduzećeš sledeće korake. Veoma je jednostavno:

1. Ispod svakog tipa paketa naći ćeš dugme „iskoristi poklon“. Samo klikni na onaj koji je isti kao tvoj paket.
2. Biće potrebno da ukucaš šifru koja ti je poslata u e-mailu.
3. Da bi kompletirali registraciju, biće potrebno da popuniš svoj nalog.

 

3. Čije usluge koristite prilikom slanja GlamBox- a?

Sarađujemo sa velikom brojem kurirskih službi da bi dostavili sve naše kutije. Sva pitanja koja imaš vezana za slanje same kutije pošalji nam na e-mail info@glambox.rs i biće nam zadovoljstvo da ti pomognemo na bilo koji način.

4. Da li Glampoeni prestaju da važe?

Tvoji Glampoeni prestaju da važe godinu dana po njihovom dodeljivanju.  Za više informacija kako možeš koristiti svoje Glampoene klikni OVDE.

4. Da li mogu da otkažem moju poklon pretplatu?

Ne, poklon pretplate su nepovratne.

4. Da li moram da naručujem GlamBox svakog meseca?

Ne moraš, GlamBox će ti stizati na adresu sve dok važi pretplata za koju si se opredelila. Onda kad ti istekne pretplata, moraš se pretplatiti ponovo da bi nastavila da dobijaš svoj GlamBox i dalje.

Pretplata na 3 meseca: Kada se odlučiš za ovu pretplatu, ne moraš da radiš ništa sve dok ne dobiješ treći GlamBox, a kada istekne taj tromesečni period, sve što treba da uradiš je da se ponovo pretplatiš.
Pretplata na 6 meseci: Kada se odlučiš za ovu pretplatu, ne moraš da radiš ništa sve dok ne dobiješ šesti GlamBox, a kada istekne taj šestomesečni period, sve što treba da uradiš je da se ponovo pretplatiš.
Pretplata na 12 meseci: Kada se odlučiš za ovu pretplatu, ne moraš da radiš ništa sve dok ne dobiješ dvanaesti GlamBox, a kada istekne taj dvanaestomesečni period, sve što treba da uradiš je da se ponovo pretplatiš.

4. Gde sve vršite dostave?

Za sada, na celoj teritoriji Republike Srbije.

 

5. Hoćete li mi unapred reći šta sve dobijam u mojoj kutiji?

Iznenađenje je sastavni deo zabave! I to je razlog zašto držimo proizvode u tajnosti dok ih ne dobiješ. Ako si još uvek radoznala, samo pogledaj rastući spisak brendova sa kojima sarađujemo, i tako možeš videti sa kime smo sve sarađivali i šta se ranije nalazilo u našim GlamBox- ovima. Klikni OVDE da pogledaš našu stranicu sa brendovima.

5. Koja je procedura za međunarodne pošiljke?

Uskoro otvaramo naše kancelarije u Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Makedoniji, pa će biti više informacija na tu temu.

5. Koliko Glampoena zarađujem za ocenivanje uzoraka?

Kada dobiješ svoj GlamBox, reci nam šta misliš o uzorcima. Popuni anketu na našem sajtu i dobićeš po 100 Glampoena za svaku anketu koju popuniš.

6. Da li moram da budem prisutna onda kada mi stigne GlamBox?

Neko mora biti prisutan da preuzme pošiljku od našeg kurira, prilikom prijave obrati posebnu pažnju na to da li si dobro upisala adresu i broj telefona. Kurir će uvek zvati pre nego donese pošiljku, i ne sudelovanje u koordinaciji pošiljke će rezultirati tako što će kutija biti vraćena, stoga – obrati pažnju na kurirov poziv.

6. Šta ako ne znam šta da radim sa uzorcima koje dobijem?

Nećemo te ostaviti na cedilu – obećavamo ti! GlamBox sadrži detaljan opis kako da koristiš i izvučeš ono najbolje iz uzoraka koje si dobila.

Kada budeš dobila svoj GlamBox dobićeš i razne interesantne članke, mnogobrojne video tutorijale i specijalno urađene intervjue, urađene da bi ti pomogli da naučiš što više o proizvodima koje si dobila i njihovoj upotrebi, kao i o brendovima koji stoje iza njih. Klikni OVDE da pogledaš „Kutija“ sekciju na našem sajtu, gde možeš naći informaciju o svakom proizvodu u GlamBox- u iz bilo kog meseca. Takođe obrati pažnju na naše stranice na Fejbuku i Tviteru, kao i na naš GlamBlog. Takođe, ako imaš neko pitanje u vezi nege i lepote na koje ne možeš naći odgovor, pošalji na e-mail i mi ćemo dati sve od sebe da ti izađemo u susret i da ti pomognemo da budeš što bolje informisana.

7. Nije mi stigla moja GlamBox kutija. Šta da radim?

Pre svega, proveri da li su dobro uneti adresa i broj telefona na tvom profilu (uloguj se na svoj nalog da to potvrdiš). Ako nisi dobila svoj GlamBox u roku od nekoliko dana po dobijanju mejla da ti je isti poslat, onda te molimo da nam pošalješ e-mail na info@glambox.rs sa sledećim podacima: ime i prezime, e-mail, datum  transakcije i odabrana pretplata.

7. Šta ako dobijem polomljen uzorak, ili neki uzorak manje?

Veoma se trudimo da ni jedan od uzoraka ne bude oštećen, ili da nedostaje u kutiji jer ih sortiramo i pakujemo sa pažnjom, ali ako se ovo kojim slučajem desi možeš nam pisati na Info@glambox.rs ili nas zvati na +381 11 414 33 60, gde ćemo se dogovoriti oko zamene i slanja novog uzorka.

8. Da li postoje neke skrivene nadoknade?

Ne, sve što plaćaš jeste pretplata. Tvoja pretplata pokriva sve troškove izrade i dostave GlamBox- a na tvoju adresu, kao i pristup sjajnom sadržaju naših stručnjaka za lepotu, plus mogućnost da učestvuješ u svim našim nagradnim igrama i takmičenjima. Srećnice jedna !!

 

8. Šta ako hoću da promenim adresu?

Pretplаtnici mogu dа promene svoju аdresu isporuke i primаocа kutije u bilo kom trenutku direktno sa vašeg naloga. Da bi to uradili, uloguj se i klikni na PRETPLATE na levom meniju na nalogu. Zatim izaberi preplatu koju želiš da pogledaš, i tu ćeš biti u mogućnosti da promeniš adresu slanja pošiljke koja je povezana sa ovom pretplatom.
Ako ti bude bila potrebna bilo kakva pomoć, kontaktiraj nas na info@glambox.rs i mi ćemo ti pomoći da promeniš podatke koje želiš.