FAQ – Najčešće postavljana pitanja

1. Ako se pretplatim na Glambox, šta dobijam?

Dobijaš predivnu Glambox kutiju za jedan mesec, ili za koliko se god meseci pretplatiš, koju čine 4 ili 5 veoma luksuznih uzoraka najboljih i najpoznatijih proizviđača kozmetike u svetu, zajedno sa najnovijim i najintevntivnijim proizvodima.  Svaka Glambox kutija će sadržati kombinaciju prozivoda za lepotu uključujući šminku, kreme za kožu, mirise, proizvode za negu tela i kose, a uz to i po neki poklon i iznenađenje. Svi uzorci količinski velika pakovanja ili pakovanja za put, sa dovoljnom količinom da isprobaš iste i vidiš koji od njih ti najviše odgovaraju.

Takođe su ti na raspolaganju naš GlamBlog, Facebook, Twitter, YouTube, Pinterest i Instagram, gde možeš dobiti najnovije savete u vezi nege lica i tela, pogledati intervjue i tutorijale, kao i zanimljive video snimke, sve to u cilju dobijanja maksimuma od proizvoda koji će ti biti na raspolaganju.

2. Kako da naručim GlamBox?

Jednostavno je, samo prati ove korake:

1. Klikni OVDE, izaberi koliko meseci želiš da dobijaš GlamBox i klikni NARUČI.
2. Prijavi se, i obavi registraciju, i zatim popuni svoj lični profil.
3. Popuni podatke za dostavu i za par dana će ti stići kutija na kućnu adresu ( kutije se dostavljaju obično između 15. i 25. u mesecu)
4. Uživaj u svojoj GlamBox čarobnoj kutiji
 

3. Koliko košta pretplata?

Pretplata kreće od 1299 rsd mesečno, sve u zavisnosti od paketa na koji si se pretplatila.
Ako se pretplatiš na 3 meseca pretplata iznosi 3699 rsd, to jest 1234 rsd mesečno jer dobijaš 5% popusta zbog pretplate na duži vremenski period.
Pretplata na 6 meseci iznosi 6999 rsd, odnosno, sa 10% popusta 1166 rsd mesečno.
Pretplata na 12 meseci bila bi 12199 rsd, tom prilikom dobijaš 15% popusta i iznosi 1104 rsd mesečno, i pritom dobijaš jednu kutiju BESPLATNO. To je isti iznos novca kao da si jednom nedeljno popila po kapućino u svom omiljenom kafiću. 

Naravno, u cenu ulazi i dostava na kućnu adresu, ili na adresu kancelarije.
 

4. Da li moram da naručujem GlamBox svakog meseca?

Ne moraš, GlamBox će ti stizati na adresu sve dok važi pretplata za koju si se opredelila. Onda kad ti istekne pretplata, moraš se pretplatiti ponovo da bi nastavila da dobijaš svoj GlamBox i dalje.

Pretplata na 3 meseca: Kada se odlučiš za ovu pretplatu, ne moraš da radiš ništa sve dok ne dobiješ treći GlamBox, a kada istekne taj tromesečni period, sve što treba da uradiš je da se ponovo pretplatiš.
Pretplata na 6 meseci: Kada se odlučiš za ovu pretplatu, ne moraš da radiš ništa sve dok ne dobiješ šesti GlamBox, a kada istekne taj šestomesečni period, sve što treba da uradiš je da se ponovo pretplatiš.
Pretplata na 12 meseci: Kada se odlučiš za ovu pretplatu, ne moraš da radiš ništa sve dok ne dobiješ dvanaesti GlamBox, a kada istekne taj dvanaestomesečni period, sve što treba da uradiš je da se ponovo pretplatiš.

5. Hoćete li mi unapred reći šta sve dobijam u mojoj kutiji?

Iznenađenje je sastavni deo zabave! I to je razlog zašto držimo proizvode u tajnosti dok ih ne dobiješ. Ako si još uvek radoznala, samo pogledaj rastući spisak brendova sa kojima sarađujemo, i tako možeš videti sa kime smo sve sarađivali i šta se ranije nalazilo u našim GlamBox- ovima. Klikni OVDE da pogledaš našu stranicu sa brendovima.

6. Šta ako ne znam šta da radim sa uzorcima koje dobijem?

Nećemo te ostaviti na cedilu – obećavamo ti! GlamBox sadrži detaljan opis kako da koristiš i izvučeš ono najbolje iz uzoraka koje si dobila.

Kada budeš dobila svoj GlamBox dobićeš i razne interesantne članke, mnogobrojne video tutorijale i specijalno urađene intervjue, urađene da bi ti pomogli da naučiš što više o proizvodima koje si dobila i njihovoj upotrebi, kao i o brendovima koji stoje iza njih. Klikni OVDE da pogledaš „Kutija“ sekciju na našem sajtu, gde možeš naći informaciju o svakom proizvodu u GlamBox- u iz bilo kog meseca. Takođe obrati pažnju na naše stranice na Fejbuku i Tviteru, kao i na naš GlamBlog. Takođe, ako imaš neko pitanje u vezi nege i lepote na koje ne možeš naći odgovor, pošalji na e-mail i mi ćemo dati sve od sebe da ti izađemo u susret i da ti pomognemo da budeš što bolje informisana.

7. Šta ako dobijem polomljen uzorak, ili neki uzorak manje?

Veoma se trudimo da ni jedan od uzoraka ne bude oštećen, ili da nedostaje u kutiji jer ih sortiramo i pakujemo sa pažnjom, ali ako se ovo kojim slučajem desi možeš nam pisati na Info@glambox.rs ili nas zvati na +381 11 414 33 60, gde ćemo se dogovoriti oko zamene i slanja novog uzorka.

8. Da li postoje neke skrivene nadoknade?

Ne, sve što plaćaš jeste pretplata. Tvoja pretplata pokriva sve troškove izrade i dostave GlamBox- a na tvoju adresu, kao i pristup sjajnom sadržaju naših stručnjaka za lepotu, plus mogućnost da učestvuješ u svim našim nagradnim igrama i takmičenjima. Srećnice jedna !!