FAQ – Najčešće postavljana pitanja

1. Koja je vaša politika prilikom otkazivanja pošiljke?

Porudžbine sa plaćanjem po dostavi i porudžbine iz online shop- a  su striktno nepovratne. Pretplatnici sa kreditnim karicama će moći da otkažu svoju pretplatu sa najavom mesec dana ranije. Povraćaj preostalih sredstava pretplatnika biće izvršen metodom plaćanja koju je sam pretplatnik koristio. Dozvolite nam 45 dana da kompletiramo sav povraćaj sredstava.

2. Koja je vaša politika prilikom vraćanja pošiljke?

Prihvatamo povraćaj GlamBox kutija u roku od 7 dana od prijema, pod uslovom da paket koji je dostavljen nije bio otvaran. Mi smo veoma sigurni da će ti se dopasti proizvodi koje ćeš dobiti u tvom GlamBox- u, ali ako ti se iz nekog razloga ne dopadnu, možeš ih dati nekome kome hoće.

Ako dobiješ GlamBox koji sadrži proizvode koji su oštećeni, obavesti nas i vrati kutiju u originalnom pakovanju. U tim slučajevima, mi ćemo ti poslati novu GlamBox kutiju ili ti vratiti pretplatu za taj mesec.