Odmorne oči - uvek i u svakoj prilici!

Napisao: blogs Objavljeno u: Lepota i zdravlje Postavljeno: 2016-09-08 Pregleda: 655 Komentar: 0

Svakome je poznat osećaj napetih i umornih očiju. Tada, automatski počinjemo da trljamo i pritišćemo oči. To i jeste prava metoda za opuštanje očiju, sa malom masažom možemo da opustimo naš pogled na svet.

Mnogi od nas provode veći deo dana u kancelariji sa suvim vazduhom, i pod stresom.Uz to satima sedimo pred računarom, očiju uprtih u ekran ili tastaturu. Zato nije čudno da naše oči postanu umorne, a pogled napet.

Kako opustiti oči?

-          Prilikom rada za računarom ne zaboravite treptati. To će rožnjaču učiniti vlažnom, i čuva oči.

-          Često praviti kratku pauzu. Tom prilikom, zažmuriti i lagano masirat oči vrhovima prstiju.Zatim, širom otvoriti oči i pogled usmeriti u jednom pravcu, pa kružiti u sve pravce.

-          Opuštajuća je i sledeća metoda: dlanovima pokriti oči ( ne i nos), tako da nikakva svetlost ne dopre do njih, i držati tako sve dok se osećate prijatno.Pokušajte pri tome da zamislite crnu boju- to pojačava osećaj opuštenosti.Pri tome opustite, svesno, ne samo oči, već i lice i ramena.

-          U pravilnim razmacima gledajte objekte koji se nalaze blizu, pa one koji su daleko.Ovo će ujedno ojačati i vaš očni mišić.

-          Obratite pažnju na vašu ishranu.Nedostatak nekih vitamina možeprouzrokovati crvene, upaljene,  suzne i bolne oči, kao i lošiji vid u sumrak.Vitamin A je neophodan za zdrave oči.Beta karoten se nalazi u žutom, crenom i narandžastom voću i povrću.Jednako važan je i vitamin C, koji pospešuje protok krvi i jačanje krvnih žila.Najviše ga ima u agrumima, kiviju, paprici...Kao „očni vitamin“ smatra se i vitamin B2.Ovaj vitamin je u mleku, mesu živine, džigerici,pšeničnim klicama...

Masaža područja oko očju 

Da biste ublažili natečnost kapaka, kao i sitnije bore oko očiju, koristite sledeće tehnike masaže. Sve se one sprovode sa blagim priskom.

Za osveženje očiju: prstima blago masirati kapke

Da bi se smanjila otečenost: selektivno vršiti pritisak prstima.

Da biste smanjili sitne bore: sa vrhovima prstiju, lagano, počevši od unutrašnjeg dela kapka prema spoljašnjem, u smeru kretanja kazaljke na satu, brzim pokretima kuckati oko oka. Potom to isto uraditi u pravcu suprotnom od kretanja kazaljke na satu.

Za opuštanje:Palčeve staviti u unutrašnji ugao očiju, preko očne jabučice.Preći nežnim pokretom, ispod obrva od unutra prema napolje. Ponoviti nekoliko puta.

Podočnjaci

Koža na očima je tanka i vrlo osetljiva.Tamni krugovi oko očiju i podočnjaci, neće doprineti našem mentalnom zdravlju.Podočnjaci nastaju zbog umora i naprezaanja. U danima pre ili za vreme menstruacije, kao i u menopauzi, mogu da budu izraženiji. Takođe, mogu da budu i simptom nekih bolesti. Često su uslovljeni i genetikom, ili nastali sporadičnim skupljanjem limfe u tkivima.Kod nekih ljudi se tu nalaze i naslage sal, i tada izgledaju beličaste boje. Da bi se smanjio problem podočnjaka, potrebno je koristiti posebne proizvode za negu očiju, ili sprovesti određene aktivnosti  za detoksikaciju.

Saveti za smanjenje podočnjaka:

-Spavati na što manjem jastuku, uz otvoreni prozor, uz izbegavanje grejanja i klimatizacije u prostoriji.

-Pijte puno! Najmanje dve litre vode ili biljnog čaja, dnevno.

-Profesionalne limfne drenaže, učiniće da vaše oči budu  opuštenije.

-Područje oko očiju redovno negovati gelom ili balsamom koji je predviđen za to.



Ostavite komentar

Verifikacija