Kako se naterati na vežbanje tokom zime?

Napisao: blogs Objavljeno u: Lepota i zdravlje Postavljeno: 2016-11-29 Pregleda: 386 Komentar: 0

Malo ko razmišlja o svojoj figuri kada dođe hladnije vreme i kada počnemo da oblačimo više slojeva odeće. Ipak, proleće i leto su nam bliži nego što mislimo (uvek tako brzo stignu), a onda se kajemo za sve što smo/nismo uradili za sebe tokom duge zime. Jer, kome se da, da vežba kada je napolju hladno, i kada je mnogo lepše i udobnije uživati na krevetu uz dobru knjigu, ukusan zalogaj ili dobar film? Najteže je pobediti sebe, a mi vam donosimo nekolik saveta kako da pobedite sebe u ovoj borbi.

1.       Odluči šta ti najviše odgovara

Postavi sebi pitanje koji si ti tip? Da li više voliš skakanje, trčanje ili naprezanje u teretani? Možda je i joga dobro rešenje, ali bitno je da definišeš šta to želiš – da smršaš, da se zategneš ili samo da zadržiš svoju letnju formu.

2.       Opremi se

Odmah uloži novac u kvalitetnu i odgovarajuću opremu. Na taj način, osećaćeš se odlično, a i biće ti žao da odustaneš, jer si se potpuno opremila.

3.       Nađi društvo

Da se ne lažemo, ukoliko kreneš sama u akciju vežbanja, vrlo je verovatno da već nakon nedelju dana ti sve dosadi. Zbog toga, pronađi drugaricu ili druga koji će biti pored tebe, koji ti neće dozvoliti da jedan dan ne ustaneš iz kreveta na vreme.

4.       Uplati treninge

Kao i sa opremom, tako je i sa samim treningom. Ukoliko uplatiš časove aerobika, pilatesa ili teretanu, sigurno će ti biti žao da taj novac „propadne“. Sam čin plaćanja će te naterati da sve shvatiš mnogo ozbiljnije i da ne propustiš priliku, Ako si u mogućnosti, uplati za tri meseca unapred. Tako ćeš se sigurno osigurati na duži period.

5.       Što si aktivnija – bićeš aktivnija!

Ovo je lančana reakcija koja povlači jednu drugu. Ukoliko si aktivna, svaki dan ćeš imati potrebu da budeš još aktivnija. Šetaćeš kada god ti se ukaže prilika, a ako se i desi da nekada preskočiš svoju aktivnost, sigurno je – grišće te savest!



Ostavite komentar

Verifikacija